Verandering

Vandaag even een heel ander soort artikel. Zoals je misschien wel door had is er de afgelopen weken erg weinig van mij online gekomen. Dit heeft een aantal redenen. En ik vind het belangrijk dat jullie die reden (een beetje) weten. Vandaar dat er vandaag geen review of ander beauty artikel online komt, maar een (misschien wel saai) verhaal.

Sinds de zomervakantie is mijn leven best een beetje veranderd (klinkt lekker dramatisch). Maar ik ben begonnen met een stage van 40 uur in de week. Ik zit elke dag van 9 tot 5 op een kantoor. Dat is wel ineens heel anders, dan die korte schooldagen die ik vorig jaar had. Omdat het nu ook steeds eerder donker wordt, is foto’s maken erg lastig. Ik ben rond half 6 terug van stage, dan ga ik avondeten en is het alweer schemerig. Nu hoor ik je denken, dan maak je de foto’s toch in het weekend? En daar komt verandering nummer 2. Ik werk elke zaterdag en koopzondag bij de Intertoys van 9 tot 6. Als het dan geen koopzondag is, is de zondag mijn enige vrije dag van de week. Dan is het wel even lekker om helemaal niks te doen of om vriendinnen weer een keertje te zien. Het inplannen van foto’s maken en artikelen schrijven zet ik dan gauw op een tweede plaats. En dat is niet omdat ik het niet leuk vind, maar omdat het af en toe best veel inspanning vergt.

Verder is er iets in mijn omgeving gebeurt wat alles een beetje heeft veranderd. Ik vertel liever niet wat precies. Maar het heeft het allemaal wel iets anders gemaakt. Ik heb het er erg moeilijk mee gehad en had mijn hoofd er ook eventjes niet bij.

Ik schrijf dit artikel niet om dramatisch of zielig over te komen. Want dat ben ik niet. Ik schrijf dit artikel omdat ik wil dat jullie weten waarom ik een tijdje afwezig was. En waarom het kan gaan voorkomen dat er een keer niks online staat. Ik wil liever een kwalitatief goed artikel online zetten, dan eentje die ik snel heb afgeraffeld omdat er nou eenmaal iets online moest.
Liefs,

Marleen

Geef een reactie

