Het badkamer plankje van Julia

Hoi, mijn naam is Julia en ik blog op https://wereldvanjulia.wordpress.com/. Hier blog ik over beauty, fashion, lifestyle en DIY. Op mijn instagram account kun je veel leuke foto’s over mijn leven vinden. Vandaag laat ik zien welke producten ik gebruik onder de douche. (Ik wilde foto’s maken in mijn badkamer maar het licht was zó slecht, dat ik er voor gekozen heb de producten buiten de badkamer te fotograferen)

Dit zijn de producten die ik standaard onder de douche gebruikt. Een spons, douchegel, shampoo, conditioner en een reinigingsgel.

Ik gebruik afwisselend shampoo. De ene keer was ik mijn haar alleen met shampoo en als mijn haar wat extra verzorging nodig heeft, was ik het ook met conditioner. Als ik mijn haar alleen met shampoo was, gebruik ik de Verassend Volume shampoo van Andrélon

Als mijn haar, zoals ik al eerder zei, wat extra verzorging nodig heeft, gebruik ik de shampoo en conditioner van de Care & Repair lijn van Andrélon. Deze combinatie maakt mijn haar super zacht!

Deze reinigingsgel van Garnier is matterend en dat vind ik heel fijn. De gel geeft een fris gevoel maar droogt mijn huid niet uit!

De douchegel en mijn favoriete, grote spons. Eigenlijk gebruik ik altijd douchegel van Palmolive, ik vind de geuren stuk voor stuk heerlijk én ze schuimen onwijs. De douchegels van Rituals zijn ook een groot favoriet.

Dit waren mijn douche producten! Ik hoop dat jullie het met plezier gelezen hebben.

Wat is jouw favoriete product voor onder de douche?

Liefs,
Julia

Geef een reactie

