Op zoek naar inspiratie

Het was de laatste tijd erg stil op onze blog. Ik merkte aan mezelf vooral dat ik geen inspiratie had. Ik vond niks leuks om te reviewen, of was totaal vergeten om een artikel te maken. Toen ging ik over dingen nadenken die mij inspireren en dat deel ik vandaag met jullie.

Musea

Ik ben dol op het bezoeken van musea en doe dit eigenlijk veel te weinig. Ik ben vorige week met een collega naar body world geweest in Amsterdam en ik vond het echt een prachtig museum, dus als je in Amsterdam bent en je hebt genoeg gewinkeld  raad ik je zeker aan om een kijkje te nemen.

editorial, fashion, and girl afbeelding

Foto’s

Ik ben dol op foto’s en daarom ook dol op weheartit. Op wehearit kun je foto’s vinden voor bijvoorbeeld achtergronden. Ook op Instagram vind ik het leuk om naar foto’s te kijken van andere mensen.

Bloglovin

Bloglovin is een soort verzamelplek voor artikelen. je kan bloggers die jij leuk vind volgen en kan zo makkelijk zien als iemand een nieuw artikel heeft geschreven. Dit is ons bloglovin account.

Vriendinnen

Toen ik dit aan het schrijven was dacht ik, is het niet raar om te zeggen dat je geïnspireerd raakt door vriendinnen? Marleen en ik hebben een Facebook pagina waar we al onze foto’s voor DIVIDED opzetten, zo stond deze foto hierboven er ook op. Als ik dan zo’n foto zie dan heb ik weer helemaal zin om zelf ook dingen te gaan fotograferen.

Er zijn nog veel meer dingen waardoor ik geïnspireerd raak, door het zien van een film met een mooie boodschap, wandelen door het bos (vooral nu het herfst is). Waardoor raak jij geïnspireerd?

Liefs,
Kim

Geef een reactie

