Favoriete recepten op dit moment.

Door het slechte weer sta ik weer vaker in de keuken. Ik vind het super leuk om te koken en vooral van dingetjes bakken krijg ik nooit genoeg. Ik heb voor jullie mijn favoriete recepten van dit moment op een rijtje gezet.

Pompoensoep

Dit recept is van de allerhande. Ik vind dat op de site van de Albert heijn veel leuke recepten staan en dit recept van pittige pompoensoep past helemaal bij de tijd van het jaar. Het recept kan je hier lezen.

Oreo Cheescake

Aviary Photo_130894814414524555

Alleen naar het kijken van deze foto krijg ik alweer trek. Dit recept is de perfecte combinatie tussen oreo’s en cheescake. Als je nog een keer iets lekkers wilt bakken is dit echt een aanrader en je bent er zo mee klaar, hij moet welย 2 uur in de koelkast, maar je bent met het bereiden zo klaar. Recept kan je hier lezen.

Taarten van Laura’s bakery

Ik heb samen met Britt nu twee taarten van Laura’s bakery gemaakt en ze waren allebei supper lekker!!

Caramel shortcake

Deze taart is super lekker en je bent er ook even mee bezig. Ik vind het altijd wel leuk om langer bezig te zijn met de voorbereiding, want het is altijd erg gezellig en je hebt iets te doen.

Mississippi zandtaartย 

Ook deze taart is heerlijk. Alleen veel mensen hadden wat moeite met het maken van de taart. Wij zijn er zelf ook veel langer mee bezig geweest zo wou onze taart bijvoorbeeld maar niet gaar worden en heeft dit meer dan een uur extra geduurd. Wel was dit het waard want de taart is echt heerlijk.

Wat is jou favoriete recept op dit moment?

Liefs,
Kim

2 Comments

Geef een reactie

